zondag 21 augustus 2011

Oproep: Wildbreien of -haken!


Onze naaiclub heeft van 30CC de vraag gekregen om voor de start van hun nieuwe seizoen (zaterdag 17/09, Dijleterrassen) mee te helpen om de terrassen aan te kleden met brei- en haaksels.
Hebben jullie dus zin om de naaimachine even aan de kant te zetten en de breinaalden van onder het stof te halen, dan ben je hier aan het juiste adres.
Bedoeling is dat al wie geïnteresseerd is, dat aan ons laat weten en tijdens de volgende bijeenkomsten (23/08, 6/09 en 13/09) naar de curve komt om te breien.

Meer informatie vind je op deze link: http://www.30cc.be/programma/festivals/start/oproep-wildbreien.jsp

Ook niet-sToffen Madammen zijn natuurlijk welkom, maar laat dan even weten met hoeveel je komt. Je mag je breisels ook gewoon even binnen komen brengen.

Wol hoef je zelf niet te voorzien; 30CC heeft die voorhanden. Ik probeer die tegen 23/08 mee te brengen.

Laten jullie iets weten?
Groet van een Wollen Madam

2 opmerkingen:

  1. Cool! Ik kan toevallig dinsdag langskomen. Hoe laat begint het? Ik breng mijn brei- en haakgerief in ieder geval mee (en ik heb eigenlijk ook nog wel een grote zak vol met "restjes" wol, dus misschien kunnen we die gewoon ook gebruiken?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen mag komen wildbreien vanaf 19u in zaal De Curve te Kessel-Lo op dinsdag 23/08, 06/09 en 13/09.

    Alle restjes wol zijn welkom... alvast bedankt hiervoor!

    Interesse... stuur even een mailtje naar stoffenmadammen@gmail.com

    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen