woensdag 31 augustus 2011

Verslag 23 augustus

Zo, dat bent u niet van mij gewoon: een verslag met een hele week vertraging. Ik heb er alleen maar flauwe excuses voor, ik ga u daar niet mee vervelen.

We waren deze keer opgesplitst in twee groepjes. Ergens hieronder kon u al lezen dat er enkele sToffen Madammen zich met veel enthousiasme wilden inzetten voor het wildbreien. Met hun eindeloos geduld zijn ze de uitdaging aangegaan om 46 stukken te breien van zo'n 15-20 cm breed en anderhalve meter lang. Met een grote stapel bollen wol in hun midden zaten ze in een klein cirkeltje te kletsen terwijl hun breipriemen het bekende tikkende geluid maakten.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik daar veel bewondering voor heb, mij ontbreekt het volledig aan voldoende geduld voor zoiets. De deadline is als ik het goed heb 17 september, de opening van het nieuwe seizoen bij 30CC, het cultureel centrum van Leuven. Moest ge dit toevallig lezen en zin hebben om een handje te helpen: u kan uw diensten altijd aanbieden door een mailtje te sturen naar stoffenmadammen@gmail.com.


Aan de andere kant van de zaal: de naaistertjes.


Met zoals onze gewoonte een enorme variatie aan productiviteit. Er werd getricoot en gekatoend. Er werd ook gebabyknuffeld, want onze allereerste sToffen baby was weer eens in al haar schoonheid van de partij.
En genikst, dat werd er ook. De sToffen Madammen, ge kunt daar ook gewoon komen uitrusten van uw druk leven, eten en drinken is altijd voorzien, evenals een gezellige bende kletsende madammen. Geef toe, wat hebt ge nog meer nodig?

Oh en excuus voor het schare foto-bewijs. Ik was behalve uw verslaggever ook fotograaf van dienst en had de eerste twee uur mijn handen vol :-).

3 opmerkingen:

  1. idd!!! genikst, zalig!!! Binnenkort is Min aan de fles en kan mijn stikmachine terug mee idpv Min!! Haha...***

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik kon het als fotograaf van dienst niet halen deze vakantie: eerst op vakantie, en dan, verleden week, mijn kat oppikken bij mijn ouders in West-Vlaanderen ...

    BeantwoordenVerwijderen