zaterdag 24 september 2011

20 september 2011

Mijn gebed van twee weken geleden werd verhoord! Niet dat ik opeens katholiek geworden ben, maar u was weer talrijk aanwezig. Veel plezanter, want hoe meer zielen hoe meer vreugd en al van dat.

Meer afleiding, maar ook meer inspiratie.


Ik moet zeggen dat het me wat aan verslag-inspiratie, of vooral aan verslag-tijd ontbreekt, daarmee dat ik u maar gewoon ga doodsmijten met de foto's.
Ik had nochtans geen goesting om foto's te maken, maar gelukkig luistert zij altijd als ik iets vraag.


De foto's zijn de moeite waard om te bekijken want daar werd alweer schoon gerief gefabriceerd, den dinsdagavond! En zoals hierboven, ne mens wordt al ne keer graag geïnspireerd.


Al leidt dat misschien soms al eens tot frustratie. 

Of zou dat fysiek geweld waarvan hieronder de beelden een andere oorzaak hebben?

Wordt vervolgd....


En aan alle inwoners van Kessel-lo en omstreken en ver, vér daarbuiten. U komt toch ook naar ons eerste sToffen Event? Klik hier als u meer informatie wil en haast u want de workshops hebben en beperkt aantal plaatsen! Ook op het Facebook-Evenement vindt u meer informatie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten